Alla inlägg under augusti 2010

Av Ellen - 22 augusti 2010 22:57

      För någon vecka sen var vi o köpte en gåstol till Isabelle.

Visst det kanske är lite tidigt men hon använder ju inte den själv, hon får "sitta" där o leka medans vi håller i henne o hon tycker att det är roligt att det låter o att få pilla på alla saker.


    

Hihi mammas sötnos <3

Av Ellen - 22 augusti 2010 22:47

I fredags var vi hemma hos mamma o firade min bror som fyllt 19 år.

Vi åt exotisk planka o tårta till fika =)

Här kommer lite bilder.

            

Av Ellen - 22 augusti 2010 17:54

Igår var jag o Jimmy o tatuerade oss =)

Här kommer bilder.


Min

     



Jimmys

  

Av Ellen - 18 augusti 2010 17:41

Var på BVC idag för en extra vägning så hon bara hade gått upp 90 gr på 2 veckor sist vi var där.

Idag vägde hon 6065 gr o var 62,5 cm lång.

För 2 veckor sedan vägde hon 5640 o var 61 lång.

Så hon hade växt bra denna gången o det var skönt :)
Ska dit igen den 6 september o då är det dags för 5-månaders vaccinationen.

3-månaders vaccinationen va inte så populär så det lär inte denna heller bli.


Idag blev hon nog rädd för BVC-sköterskan 2 ggr, hon blev jätte ledsen.

Det har aldrig hänt förut att hon reagerat så, inte mot någon.

Ingen aning om varför hon reagerade så :(


  


Av Ellen - 15 augusti 2010 23:08

Jag vet att jag är makalös haha, men hon behöver ju lite höstkläder nu när det snart blir lite kallare. Så jag hamnade på www.Ellos.se o där beställde jag ännu mer kläder. Tycker det är så roligt med alla söta flickkläder.

Hon kommer bli så söt i sina nya kläder :)

Men en skönhet klär ju i allt ;)

                                                


Nej nu ska jag lägga mig.


 Natti

Av Ellen - 15 augusti 2010 14:47

Isabelle har nog blivit en riktig pappagris. Man märker att hon saknar honom när han jobbar om dagarna. Hon kan vara hur trött o gnällig som helst men så fort pappa kommer hem så blir hon glad, skrattar o pratar.

Måste vara tråkigt att vara med mamma hela dagarna.


Hon är helt omöjlig att somna emellanåt.

Hon bara skriker, sparkar o spottar ut nappen fast hon är hur trött som helst.

Det är väldigt jobbigt, vet ju inte hur man ska få henne att somna.

Hon vill bli körd över tröskeln med vagnen, vaggad i famnen eller ibland funkar det att lägga henne i vår säng o starta dammsugaren.

Vill ju inte behöva göra det men vad ska man göra?

Hon vägrar ju somna annars :(

Av Ellen - 14 augusti 2010 23:18

      Beställde lite kläder till Isabelle från www.Lindex.com som kom i veckan.


   

     


Kommit in en massa fint nu igen, är sugen på att beställa mer.

Det är farligt haha.     

Av Ellen - 14 augusti 2010 22:24

Tyckte det var på tiden att skaffa en ny blogg så varför inte testa en helt annan bloggsida då? Hoppas på att denna funkar bra.

Får ta o skriva ett mer intressant inlägg när jag kommer på något vettigt att skriva, blir kanske senare ikväll, vem vet.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards