Direktlänk till inlägg 20 december 2010

Skitdag

Av Ellen - 20 december 2010 22:21

Dagen började bra. Fick lite gjort här hemma. Diskade, tvättade, dammsugade, tog ner gardiner o gardinstänger.

I eftermiddags började det flimra för mina ögon, kunde knappt se :S

Sen kom yrseln, huvudvärken o illamåendet. Kände mig helt matt i kroppen :S

Efter 2 panodil o lite sömn så mådde jag bättre. Hade tur att Isabelle sov 2,5 timme så jag med kunde sova lite.

Vill absolut inte bli sjuk när det är jul, det är den sämsta tiden att bli sjuk.

Vill inte missa julfirandet.

På torsdag ska vi hem till mamma o fira där, på julafton ska vi till vånga o fira med Jimmys familj o på juldagen ska vi fira med min pappa.


Nu blir det ingen mer skrivit då Isabelle ska pilla på datorn haha.




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen - 6 juni 2011 21:55

Var ett tag sedan jag skrev här, men får försöka skärpa mig! I fredags var vi på firmafest i vångabacken. Där bjöds det på grillbuffé, spelade brännboll o lite andra aktiviteter. Isabelle var hemma med sin mormor under tiden =) I lördags var vi p...

Av Ellen - 29 april 2011 15:12

Nyss kommit hem ifrån staden. Vi va inne o handlade för Isabelles presentkort o pengar som hon fick när hon fyllde år. Blev lite sommarkläder till henne :)          Ska grilla ikväll, flintastek o grillspett :D Får ju passa på när det är så fint...

Av Ellen - 28 april 2011 16:05

Idag har jag o Isabelle varit ute o gått en runda. Inte direkt en barnvagnsvänlig väg men tror ändå att jag ska gå den rundan varje dag. Hamnade ute på landet bland kossorna haha. Isabelle somnade i vagnen så när vi kom hem igen så parkerade jag va...

Av Ellen - 25 april 2011 16:55

Ett tag sedan jag skrev så nu är det väl på tiden. Isabelle har hunnit fylla 1 år. Massa fina presenter o en fin tårta åt vi också :) Hon har inte börjat gå men hon står själv o har flyttat en fot mer har hon inte riktigt vågat men det kommer nog...

Av Ellen - 23 mars 2011 19:20

Tiden går så fort.. Om 2 veckor fyller isabelle 1 år. Helt sjukt egentligen. Nästa lördag är det kalas :) Blir runt 35 pers så vi har hyrt församlingshemmet. Har inte plats med så mycket folk här hemma även om man egentligen skulle vilja ha det här....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards