Direktlänk till inlägg 25 januari 2011

För jävlig

Av Ellen - 25 januari 2011 20:57

Nu va det ett tag sedan jag skrev, men har inte haft tid eller lust.

Men nu sover Isabelle så jag får passa på att blogga av mig lite.

Precis kollat på "Sofias änglar" på kanal 5. Såna program är väldigt gripande.

Men fint blev det :)


Har varit i bromölla idag, bes. av gamla lägenheten.

Den gick igenom :D

Den ser för JÄVLIG ut!

Vi blev ju lovade en renovering av hela lägenheten i slutet av april 2010.

Men fick vi någon renovering???

Nästan ett år o ingenting. Bara en ny matta i köket.

Vi va ju nere o valde tapeter till alla rum o skåpluckor till köket.

Riktigt dåligt att inte renovera när vi blev lovade det, speciellt i det skicket som lägenheten är. Tapet som lossnat, massa stora fläckar mm på väggarna.

Nej usch. Hade vi vetat att vi inte skulle få nån renovering så hade vi aldrig flyttat dit.

Till o med han som besiktigade lägenheten tyckte att det va dåligt o han skämdes.
(Han är ny på det stället)


Nästa vecka ska Isabelle till tandsköterskan o till BVC, ska bli spännande :)

Har fått ändra på hennes mattider så nu äter hon var tredje timme så hon hinner med 5 mål om dagen i o med att hon sover så länge o inte ska va uppe för sent på kvällen.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen - 6 juni 2011 21:55

Var ett tag sedan jag skrev här, men får försöka skärpa mig! I fredags var vi på firmafest i vångabacken. Där bjöds det på grillbuffé, spelade brännboll o lite andra aktiviteter. Isabelle var hemma med sin mormor under tiden =) I lördags var vi p...

Av Ellen - 29 april 2011 15:12

Nyss kommit hem ifrån staden. Vi va inne o handlade för Isabelles presentkort o pengar som hon fick när hon fyllde år. Blev lite sommarkläder till henne :)          Ska grilla ikväll, flintastek o grillspett :D Får ju passa på när det är så fint...

Av Ellen - 28 april 2011 16:05

Idag har jag o Isabelle varit ute o gått en runda. Inte direkt en barnvagnsvänlig väg men tror ändå att jag ska gå den rundan varje dag. Hamnade ute på landet bland kossorna haha. Isabelle somnade i vagnen så när vi kom hem igen så parkerade jag va...

Av Ellen - 25 april 2011 16:55

Ett tag sedan jag skrev så nu är det väl på tiden. Isabelle har hunnit fylla 1 år. Massa fina presenter o en fin tårta åt vi också :) Hon har inte börjat gå men hon står själv o har flyttat en fot mer har hon inte riktigt vågat men det kommer nog...

Av Ellen - 23 mars 2011 19:20

Tiden går så fort.. Om 2 veckor fyller isabelle 1 år. Helt sjukt egentligen. Nästa lördag är det kalas :) Blir runt 35 pers så vi har hyrt församlingshemmet. Har inte plats med så mycket folk här hemma även om man egentligen skulle vilja ha det här....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards