Alla inlägg under juni 2011

Av Ellen - 6 juni 2011 21:55

Var ett tag sedan jag skrev här, men får försöka skärpa mig!

I fredags var vi på firmafest i vångabacken. Där bjöds det på grillbuffé, spelade brännboll o lite andra aktiviteter. Isabelle var hemma med sin mormor under tiden =)

I lördags var vi på kalas o på kvällen hade vi lite besök här hemma. Vi sjöng singstar :)

Skulle spelat Wii men kattungarna hade bitit i sönder sladden till det så det gick inte

=( Men vi hade lika kul ändå.

Igår var vi vid sjön. Det var för kallt i vattnet så vi satt på land istället.

Första gången jag visar mig ute i bikini på flera år. Trivs fortfarande inte i det.

Känner mig som en zebra med alla ränder, o allt bara hänger =(

Idag har Isabelle badat i sin pool, jag gjorde henne sällskap en stund. Var som en valross i hennes lilla pool haha.

Sen har vi varit på Ö&B o sedan på middag hos mamma.

Hon bjöd på kycklingfilé o potatisgratäng o vitchocklad mousse o hallon till efterrätt.

Isabelle ÄLSKADE moussen =)


Längtar till i augusti :D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards